Søg i denne blog

søndag den 30. december 2012

Glædelig jul og godt nytår!!

Jeg har været i julehi og hygget med min familie - vi har nydt de gode danske juletraditioner, vi har spist alt for meget, vi har slappet af, vi har leget - vi har holdt juleferie lige som man skal!

Under juletræet lå der én pakke til mig - et længe ønsket kamera! Jeg kan allerede afsløre at jeg er forelsket - i mit tredje barn Nikon. Smuk, velskabt og helt perfekt...
Så juleferien er gået med at knipse billeder af alt hvad jeg kan og her får du et lille udpluk af de mange hundrede billeder der allerede er taget!

I morgen siger vi farvel til det gamle år og goddag til det nye - så godt nytår til alle mine læsere - må I få en skøn aften og et dejligt 2013!


 
Ellas julehjerter på mine forældres juletræ

En prinsesse fik opfyldt sine største drømme - askepotkjole og "høje" sølvsko

To søde og lækre kusiner med snot og neglelak

En smuksak

Endnu en prinsessekjole


Julepynt


Farvel og på gensyn julepynt





Det er nu også skønt at tage julepynten ned og stille nye sager frem..

Jeg er forelsket i dem her




Min store fine pige tager en pause i juleræset..


GODT NYTÅR!


12 kommentarer:

  1. Ej hvor fedt med det nye kamera- og man kan virkelig se forskel! Dine billeder plejer at være meget utydelige, men det er pga et filter du bruger ikke? Ih hvor bliver det godt at følge dig i 2013 med alle de lækre billeder:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så fantastisk og billeder bliver jo bare meget sjovere og mere lækre når værktøjet er i orden. Så du kan tro at jeg også glæder mig til 2013 og ny billedstil.
      De gamle billeder var utydelige og svage - et forsøg på at lave de grynede mobilbilleder lidt skønnere.. Men det er slut nu!
      Godt nytår!

      Slet
  2. Skønt med nyt kamera, vi har også et Nikon og er meget glade for det :o) Og dejlige billeder af dine kære og dit smukke hjem :o) Rigtig godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth - jeg glæde mig også helt vildt til at lære det at kende!!

      Slet
  3. Skønne billeder. Jeg er af den slags der aldrig får taget billeder, så jeg er imponeret over dem der gør. Det har dog hjulpet lidt af få Iphone og lege med i blogland, men det er jo ikke helt det samme som at tage skønne billeder af familien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Billeder er skønne og vi nyder særligt at gå tilbage og kigge dem igen! Vores store pige Ella er vild med at kigge billeder af sig selv som lille! Så jeg er virkelig glad for de billeder jeg får taget!

      Slet
  4. Stort tillykke med dit nye kamera! Hvor er det nogle flotte og dejlige billeder du har taget, og selvom jeg synes du havde nogle skønne billeder tidligere, så er disse ekstra flotte! Godt nytår til dig også;0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord Louise! Glæder mig til at vise flere fine billederne 2013!
      Godt nytår!

      Slet
  5. Sikke nogle gode billeder du har taget, kan godt forstå, du er glad for dit nye kamera!
    Og sikke nogle skønne billeder :-)
    Godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg er også bare vildt glad for det!

      Slet
  6. Skønneste gave du har fået :-) elsker også mit kamera. Dejlige billeder du har knipset, skønne børn (de minder mig lidt om min egen med det fine lyse hår ;). Jeres hjem er jo bare så fint, og stilrent. Hvordan pokker gør du? Jeg synes vi har så meget skrammel der lige skal være plads til, og så bliver det en smule mere trængt.

    SvarSlet
  7. Tak Marie! Ja de har nemlig de samme fine lyse og skandinaviske lokker som Alberte - så skønne!
    Og med hensyn til skrammel - så er jeg bare virkelig god til at fylde skabe og skuffer - så der skal man ikke kigge ind. Man kan ikke sige at det ydre hænger sammen med det indre - for jeg er et frygteligt rodehovede - alle de steder hvor der kan lukkes ind til.
    Men neg elsker dette lette og enkle udtryk!!

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!