Søg i denne blog

torsdag den 18. september 2014

h v e r d a g s g l i m t


Hverdagen er i den grad vendt tilbage herhjemme. Efter 8 skønne uger, sluttede ferien, for mit vedkommende, her sidst i august. Jeg er startet i 10 ugers praktik på Århus Sygehus - og hvilken omvæltning for vores hverdag, familieliv og daglige rutiner.
Vi står tidlig tidlig op - og dagene er lange, både for børn og voksne - men vi er så småt ved at vænne os til det.
Midt i den travle hverdag får jeg ikke knipset så meget med kameraet, som jeg kunne ønske  - der er simpelthen for få timer i døgnet! Her er dog nogle af de få øjeblikke jeg fangede i en hverdag med fuld blæs på!

Har I også travlt derude?


2 kommentarer:

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!