Søg i denne blog

tirsdag den 28. januar 2014

F E R I E


Efter en veloverstået eksamen, afholdes nu en velfortjent ferie - og jeg nyder det!

Jeg nyder tiden og roen til at hækle
Nyder mine fine glimmersko, som jeg fik i fødselsdagsgave af T
Nyder eftermiddagslæsning
Nyder at tænde lys i de mørke eftermiddagstimer i mine fine nye stager
Jeg nyder de stille hverdage, mens resten af familien er af sted

Nyder de livlige eftermiddage, når familien vender hjem igen
Nyder min lækre varme fødselsdagsgave
Nyder at de her to er super gode til at lege med hinanden



5 kommentarer:

  1. Dejlgt med ferie :)
    Hvor er den lille kasse til pixibøgerne købt henne? Olivers pixibøger ligger ud over det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ferie er skønt! Den lille kasse til pixibøgerne er købt i netto for er stykke tid siden! Synes jeg engang har set noget lignende hos trævarernes!

      Slet
  2. Du er så go til det med fotos... Og kan se vi deler glæden ved stearinlysets skær.. :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi! Herhjemme elsker vi hygge og stearinlys er en stor del af den!!

      Slet
  3. Tillykket med en veloverstået eksamen :) Ser ud til du nyder den efterfølgende tid, ligeså godt som du plejer :D

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!