Søg i denne blog

torsdag den 1. oktober 2015

1. oktober....

... nu begynder efteråret - og det er ingen hemmelighed at jeg elsker efteråret. Smukke farver, strik, mørke eftermiddage med stearinlys, lune boller, varm kaffe, kastanjer, æbler, æbler og æbler.
Med efteråret forude og sommeren i ryggen vil jeg "genstarte" bloggen med et tilbageblik på en dejlig og begivenhedsrig sommer.

Ella fyldte 6, Holger 4, en lang og skøn kolonihavesæson, ferie, et photoshoot og Ellas første skoledag.







3 kommentarer:

  1. Sikke mange fine glade sommerbilleder ☺ jeg elsker også efteråret af præcis de samme grunde som dig 😉 vil glæde mig til at følge med på bloggen ♡

    SvarSlet
  2. Sikke mange fine glade sommerbilleder ☺ jeg elsker også efteråret af præcis de samme grunde som dig 😉 vil glæde mig til at følge med på bloggen ♡

    SvarSlet
  3. Ih hvor står blomsterne i jeres højbede smukt' og fairy roserne langs huset ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!