Søg i denne blog

torsdag den 22. oktober 2015

Ellas vintergarderobe







Jeg har strikket halstørklæde og hæklet hue til Ella - farverne har den lille frøken selv bestemt, i min tro på at det øger chancerne for at hun vil gå med det.
Og ganske rigtig - hun var meget tilfreds og har allerede haft det i brug. Det er nu sjoveste at strikke og hækle når modtageren rent faktisk bliver glad! Sidst jeg strikkede halstørklæde var til Holger, det kan du se her. Han blev mindre glad...
Huen er også en genganger, som jeg også hæklede for 2 år siden - dem kan du se her og her. De er super nemme at hækle og har virkelig været et hit hjemme hos os - varme og lækre.
Både garn og opskrift er købt hos yarnfreak


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!