Søg i denne blog

mandag den 13. august 2012

Boller i Karry

på den lidt sundere måde.

I aften har vi fået dejlige boller i karry. I stedet for hvide ris får vi Speltkerner. Sammen med speltkernerne blander jeg små buketter af broccoli - det hele serveret i et fad med Karrysauce og kødboller ovenpå. Det smagte skønt og ungerne spiste rup og stub!






Og så er den skønneste sol væltet ind af min vinduer i dag - arhh mere sommer tak..








Og så skal i da også lige se ham her. Holgers første morgenmåltid, som han helt selv indtager. (Ja ja - jeg indrømmer, at jeg er en af de slags mødre der helst kontrollerer de "flydende" retter og sidder klar med kluden) Men i dag, fik han lov og det gik over aller forventninger!! Store dreng!






1 kommentar:

  1. Åh hvor er han skøn :-) Og lækker måde at forny boller i karry!

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!