Søg i denne blog

onsdag den 22. august 2012

Lille blogleg

Efter at have læst dette indlæg fik jeg lyst til at lege med.

Reglerne er meget simple:

Find din mappe med billeder på computeren
Vælg mappe nr 5
I den mappe finder du billede nr 5
Smider det på din blog med en beskrivelse
Derefter tagger du 5 andre bloggere til at være med i denne leg

Lige som Christina springer jeg også sidste punkt over, og opfordre i stedet alle mine læsere til at lege med.


Jeg nåede frem til dette billede.  Ella med skoldkopper - her er hun lige blevet smurt med noget kløestillende.. Ugen efter fik lillebror det - sikke en omgang!




Glæder mig til at se hvilket billede der dukker op hos dig!

1 kommentar:

  1. Nåh - stakkels Ella! Men hvor er hun kær og det er faktisk et sjovt billede.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!