Søg i denne blog

tirsdag den 28. august 2012

Et lille spørgsmål til blogland??

Kære skønne blogdamer i blogland,

Jeg har ledt og ledt - rodet rundt i indstillinger og jeg KAN ikke finde det.
Jeg vil gerne vide hvor man finder eller bliver informeret og svar på indlæg. Hvis jeg lægger en kommentar på en andens blog og den blogger svare igen - hvor kan man se det henne?

Indtil nu er jeg bare vendt tilbage til indlægget for at se om der er blevet svaret retur - men er det virkelige den eneste måde at gøre det på?

Håber der er nogen der kan hjælpe en, forholdsvis ny, blogger!

På forhånd TAK..
Line




7 kommentarer:

  1. Det gør du under indstillinger - kan ikke helt huske hvor, men ret langt nede på den pårørende side, så får du mail når der kommer svar. Funktionen fungerer dog ikke hos mig ;)

    SvarSlet
  2. kik her håber du kan bruge det

    http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/svar-tilbage-pa-kommentar-pa-blogsport.html

    og hvis du vil have dine koder væk så se her
    http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for hjælpen - tror jeg har fået det rette nu..

      Slet
  3. saa nu har jeg kigget efter - "min" blogger er godt nok paa tzsk, men det er vel nogenlunde det samme... under indstillinger finder du kommentarer og der scroller du helt ned i bunden - der kan du angive at du vil ha svar og du skal angive din mailadresse... haaber det hjælper dig videre... og saa skal du vidst ha afskaffet dig det der "bevis du ikke er en robot", for det gør altsaa at der er mange som ikke gider kommentere fordi det bare er s.... irriterende ;) kan bare ikke huske hvor det er man gør det henne ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaark Christina!
      Var slet ikke klar over jeg havde den robotfunktion - gad vide hvordan jeg kommer af med den! For er da helt enig i at den er mega irriterende!!

      Slet
  4. for at få mails når der kommer svar på indlæg du har besvaret på, på en andens blog, så gør du bare sådan her:

    nedenunder tekstboksen hvor du skriver beskeden (fx her på din blog), der er en tekst der hedder: "Tilmeld dig via email".
    Den gør at du får mail næste gang en skriver et svar på det indlæg :)

    de fleste har den aktiveret, hvis ikke så det vidst kun at gå tilbage og kigge om der er kommet svar.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for hjælpen - tror jeg har styr på det nu!

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!