Søg i denne blog

tirsdag den 2. oktober 2012

Ugen der gik


Kender I det? Tiden går alt for stærkt og jeg når slet ikke alt det jeg vil. Bloggen og mine kreative ideer lider lidt under min manglede tid - men mon ikke der dukker noget overskud op snart? Jeg håber det.
Men ugen er gået og vi sluttede af med en skøn weekend i København!




Værtindegaver og en særlig gave til fætter Villy - Ellas bedste ven



På vej


God morgen

3 skønne unger

Lille kusine og lille fætter

Taxakørsel - store kusine og store fætter



Tungen lige i munden og fyldt med koncentration

Fætter Villy for fulde drøn

Som fædre, så børn

Mine tre

Bedste venner

En sød kusine


Farvel og tak for en dejlig weekend

Savner tid til krea


Min nye skønne skønne cardigan

God aften derude

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det alt for godt. Synes det er helt skræmmende som tiden går. Jeg håber der snart bliver lidt tid til kreahygge igen for dig. Og skønne billeder fra jeres kbh-tur :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det håber jeg også - tiden sluges af hverdagens trummerum.
      Men nu skal vi jo heldigvis snart til kreahygge - så kan jeg få nogle timer der.

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!