Søg i denne blog

lørdag den 9. februar 2013

Fastelavnsris, udklædning og en syg prinsesse

Årets fastelavnsris


Ella elsker når vi klippe klistre og leger med perler

Holger vil også være med - men det er nogen gange mere forstyrrende end hyggeligt! Øv at være for lille...






I går sendte vi byggemand Bob til fastelavnsfest i vuggestuen - hans storesøster Prinsesse Belle måtte desværre blive hjemme med feber og børnesår.


Så vi hyggede hjemme med at lave prinsessekrone, spise fastelavnsboller og den lille dame fik sig også en feberlur

Det er ikke altid at hun er lige glad for det med at blive fotograferet.



Vi fik da afprøvet kostumet torsdag eftermiddag

Holger skulle være "sesse" lige som Ella

Er de ikke skønne?



G O D  W E E K E N D  T I L  J E R  A L L E !


4 kommentarer:

  1. JO!- de er skønne:-) Og sikke nogle dejlige farverige fastelavnris...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg synes faktisk også at prinsesserne og jeg fik lavet nogle fine ris..

      Slet
  2. Jo, de er SÅ skønne! Super fine fastelavnsris I har lavet Line, og jeg er vild med din røde kande;0) Knus til dig og prinsserne;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise - jeg synes jo også at de er helt fantastiske de to pynteprinsesser!
      Og den røde kande er et af mine yndlings loppefund - den er egentlig købt ud til kolonihaven, men i vinterhalvåret får den lov at bo her hjemme i lejligheden!

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!