Søg i denne blog

onsdag den 24. april 2013

Hverdagsglimt #3

Aehh - tilbage i min skønne hverdag!

Eftermiddagshygge med "JordbærMarie"

Ella har fået endnu et par ballerinasko til samlingen

Sommermad

Skønt hjemmestrik fra min søde mosters strikkepinde

Er den ikke fantastisk?

Yndlings-sommer-spise





Jeg har trevlet op og nu giver jeg puden endnu en chance efter denne opskrift

Pyntesyg

Blomster fra Ella og Holger

Vi bruger stadig rigtig meget tid på perler

Bøger vi læser igen og igen

Og så var jeg så heldig at vinde denne fine kæde i en GiveAway inde hos hende her


God onsdag aften derude!



9 kommentarer:

  1. Flotte billeder :) Er glad for du har modtaget halskæden, og du forhåbentlig er glad for den ;o)
    Er vild med den strik, hold da op den er godt nok fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone! Den er så fin kæden - synes det er en smuk ferskenfarve! Og ja den strik er sååå skøn!

      Slet
  2. Skønne glimt :)
    Er helt vild med den flotte sweater, ved du mon opskriftener fra? Den vil jeg nemlig gerne strikke til Karla. Ha en dejlig (hver)dag. Kh Anita

    SvarSlet
  3. Tak Anita! Den er så fin - opskriften er fra hjertegarn folder no 80-81 opskrift 88 134. Dog strikket uden hulmønster! God fornøjelse!

    SvarSlet
  4. Åhh Line, savner at følge med inde hos dig - tiden er knap herhjemme, alt for knap!! Håber du har det skønt, det ser i hvert fald stadig fantastisk og hyggeligt ud på dine billeder:0) Knus og dejlig søndag til dig fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaark søde Louise! Jeg synes også at tiden er meget knap herhjemme hos os for tiden - jeg når slet ikke alt det jeg gerne ville! Men vi har det godt og hverdagen suser af sted! Håber også I har det godt!
      Knus

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!