Søg i denne blog

torsdag den 9. maj 2013

En uge i billeder



Brandbilerne kom susende forbi

Klar til konfirmation - Holger fik denne hat i julegave og han har den på næsten dagligt

Årets første abemad

Ungerne elsker det

Leg i stuen på en onsdag

Moster læser "De tre små grise" - og ulven pustede og prustede...

På togtur

HipsterHolger

Legetøj der hitter for tiden

De vilde dyr

Vi nyder Kristi himmelfart i kolonihaven

Dukkerne er også med

Ungernes værelse



Sneglejagt...



God Kristi himmelfartsferie til jer alle...



8 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER dine billeder Line! Sidder suget til skærmen hver gang du smider et indlæg. Altid skønne farver (og skønne skønne børn!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne-Sofie - hvor er du sød!

      Slet
  2. Hvor er I bare en sød familie.... :0) Og jeg skal da helt klart snart lave abemad.. Det er 100 år siden.. ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi!
      Abemad er skønt og det var også rigtig lang tid siden vi sidst har fået det! Det smagte herligt!
      God weekend!

      Slet
  3. Hvor er de søde på vej til konfirmation :-) rigtig god ferie til jer, har du mon også snart eksamenstid? Det ser skønt ud med tid i kolonihaven :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marie! Vi stornyder nogle skønne og solrige dage i herude!
      Jeg skal først til eksamen sidst i juni - så der er nogle uger endnu! Held og lykke med dine eksaminer og rigtig god weekend til jer!

      Slet
  4. Jeg er simpelthen SÅ vild med dine billeder - og dine børn ikke mindst, hvor er de søde. Det er sådan nogle dejlige, livsbekræftende billeder du lægger ind. Tak fordi, jeg må følge med ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak for din søde kommentar Henriette!

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!