Søg i denne blog

søndag den 9. februar 2014

Weekend




Vi har nydt en dejlig weekend - det meste af tiden indenfor, på grund af det dårlige vejr. Det har givet nogle forældremæssige udfordringer at underholde to krudtugler i så mange timer indenfor. Vi har syet, tegnet, malet, lagt puslespil, lavet perler, bygget med klodser, lavet togbane, set film, leget med dukker og meget mere!

Så har jeg endelig fået mine plakater fra kortkartellet, som jeg fik i fødselsdagsgave, sat i ramme. Så ind imellem al den megen leg, fik vi også tid til at flytte rundt på billederne herhjemme. Der blev også tid til god mad og lange hyggelige måltider omkring bordet - det er virkelig nogle af de stunder jeg nyder allermest i weekenderne - tiden og roen til at sidde og snakke med hinanden!

God søndag aften til jer!


1 kommentar:

  1. Jeg er også vild med kortkatellets plakater, ønsker mig den de netop har udgivet med Sønderjylland... :0)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!