Søg i denne blog

mandag den 5. maj 2014

Siden sidst

Endnu engang er bloggen blevet forsømt og den ene uge tog den anden! Nu prøver jeg at skyde den i gang igen!
Siden sidst har vi holdt en dejlig lang påskeferie i familiesommerhuset i Søndervig på vestkysten. Der er så smukt og roligt derude og man har virkelig god tid til hinanden! Særligt ungerne nød ugen og det dejlige vejr - vind i håret og sand i støvlerne! Præcist som da jeg selv var barn.
Vi sluttede påsken af med at flytte ud i kolonihaven - dejligt at være tilbage! Og hvilket vejr vi startede sæsonen ud i - så kan det ikke blive meget bedre.




2 kommentarer:

  1. Hyggelige billeder. Jeg vil også have en kolonihave!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa - kolonihavelivet er både hyggeligt og dejligt! Kan kun sige - go for it!!

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!