Søg i denne blog

fredag den 5. december 2014

juletræet på besøg ...





 
Igen i år har vi fået juletræ på tredje. En tradition vi startede sidste år på børnenes ønske - og da vi ikke er hjemme juleaften synes vi det er en god ide med et pyntet træ i stuen. Det kan rigtig fyre op under forventningens glæde og for ungerne er det en fest at få lov at pynte hele to træer i december - vores og mormor og morfars.
Jeg skal ærligt indrømme er jeg ikke er meget for planter, træer og andre grønne elementer i mit hjem - så derfor er det altså en overvindelse for mig når det store, grønne træ flytter ind. Men igen i år blev jeg overrasket over hvor fint det bliver med pynt og lys på - og så er det en rigtig god måde at samle sit julepynt på - hvis man lige som mig synes det roder lidt med alt det pynt.
Der er dog dukket lidt pynt op hist og pist - mon du kan få øje på det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!