Søg i denne blog

torsdag den 23. august 2012

En hækledame er født og et stort TAK!

Imorgen har jeg hæklet i hele 3 uger - det er vildt!

Havde du spurgt mig for et halvt år siden, om jeg nogensinde ville lære at hækle OG om jeg havde tålmodigheden - havde svaret været et klart nej! Jeg havde virkelig aldrig troet at det ville overgå mig - men hvor er det skønt!

Den første olde-lap

Endnu en lap


På vej mod 5 lapper

6 lapper - jubii



Starten til et tæppe er skudt i gang.

Der er lang vej til et sengetæppe i kolonihaven - har regnet ud at jeg skal bruge 150! Nu må vi se



Lapperne var ikke blevet til uden hjælp fra hende her


En hækledame er født og hun forbedrer sig dag for dag. Og i forbindelse med denne fødsel vil jeg gerne takke alle I inspirerende damer i blogland - jeres projekter, store som små, inspirerer mig til at udvikle mine kreative sider.
Jeg vil også gerne takke Julie! Det var jo dig der lokkede mig herind i blogland - du havde ret. Dette blogfællesskab er helt unikt og meget inspirerende! Jeg har ikke fortrudt det på noget tidspunkt - så stor TAK!

Line

6 kommentarer:

  1. Årh tak søde Line:-) Er så glad for du er glad for at være her

    SvarSlet
  2. Jeg faldt lige over din skønne blog! Så nu har jeg meldt mig som frivillig stalker :)
    Glæder mig til at følge din hækleproces :)

    kh mimi

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen - hyggeligt med endnu en læser..

      Slet
  3. Det er da bare sejt at du er gået i gang med sådan et stort projekt :) godt hæklet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja nu må vi se om jeg er i stand til at færdiggøre det - men ambitionen og lysten er der lige nu. 10 færdige lapper - 140 i vente. Godt det først skal tages i brug til foråret når den nye kolonihavesæson starter.

      Slet
  4. Hihihi at hækle er slet ikke så ringe endda........ Og det går faktisk super hurtigt med det lapper der....... Og det er såååå fedt når man er færdig og kan ligge og putte med et tæppe man selv har lavet !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!