Søg i denne blog

torsdag den 9. august 2012

Her bor også en mand...

At blogge om bolig, indretning, kreasager og smukke ting - giver ofte et meget feminint indtryk. Så nu har jeg udfordret mig selv og gået på opdagelse efter de maskuline træk i vores skønne hjem.

Jeg er overrasket - troede at min dejlige kæreste var mere repræsenteret end han egentlig er - måske der skal laves lidt om på det i den nærmeste fremtid.
Dog skal det siges, at han ikke interesserer sig ret meget for boligindretning - det vigtigste for ham er.

At lyden i tv og anlæg er helt perfekt.
At der kan høres musik i alle lejlighedens rum.
At Mac´sne skinner og virker.
At Ipad og Iphone er opdateret.
Og om hans cykel er nypoleret og smurt.

Cyklen hænger på væggen i entreen og det er det første man ser når man træder ind - det må give et kæmpe plus



Cykelhobby-læsning hænger i stuen

Du kan være helt sikker på at det virker og spiller som det skal

Og OL i tv eller noget andet sport - alt har interesse

Diverse kabler og smarte dimser - jeg aner ikke hvad halvdelen bruges til

Cykelkunst til cykelentusiast

Mere læsestof for cykelnørder


Der bor også en lille mand i huset og hans interesse er biler, lastbiler, busser og diverse udrykningskøretøjer. Og så er det jo fantastisk at bo på tredje sal med udsigt til det hele.



I stuen står en udpræget drengekasse

Vi ser på vejarbejde




I kan lege med og tage udfordringen op - hvor mange maskuline detaljer findes I jeres hjem?

God aften derude..

8 kommentarer:

  1. Måske man skulle gi' sig i kast med sådan et indlæg... hmm... det vil også være elektronik og cykel inspireret. Min kæreste er som regel ovre i skuret hveranden aften og passe og pleje og polere cyklen ;-) Hvor er cykeltegningen fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Marie - skynd dig at lave sådan et indlæg - det vil jeg glæde mig til at læse.
      Plakaten var en gave jeg købte til Tommy for to år siden. Den er købt på politikkens hjemmeside - tror godt den kan fåes endnu. Den hedder Fausto Coppi af Poul Holck.

      Slet
  2. Hihi, lige præcis cykelplakaten synes jeg måske heller ikke var så mandig igen. -Og det var så dig der havde købt den ;)

    ...Jeg synes plakaten er rigtig flot, og jeg har den selv, som singlepige :)

    SvarSlet
  3. Skønt indlæg og meget lækre billeder :-)

    SvarSlet
  4. HA HA! det er jo FULDSTÆNDIG som min kæreste!! :)

    SvarSlet
  5. Ej en FED udfordring. Jeg er med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt - glæder mig til at se indlæget!

      Slet
  6. Åh yes, lige sådan et indlæg jeg har savnet i blogland! Der går nogle gange lidt pastel i den og ja der skal da være plads til de kære mænd :) Jeg har sat jagten ind på spændende blogs skrevet af mænd og regner med, at vise dem frem efter hånden som jeg finder dem. Måske skulle jeg også lige tage din udfordring op her ;)

    SvarSlet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!