Søg i denne blog

mandag den 17. december 2012

Ugen der gik

Tiden løber fra mig for tiden og det går lidt ud over bloggen.
Med en sygmeldt mand er jeg pt studerende alenemor til 3 (2 små og en stor på 30+). Der er tryk på, men tiden til hygge er her stadig. Vi juler, bager, ordner julegaver og synger julesange  - og så glæder vi os til juleferien starter om 4 dage - jubiii!


3. søndag i advent

Vi har bagt honinghjerter - de smager skønt!

Ella har portrætteret mig under overskriften "mor med nissehue og blå hoved"

Far fik også et portræt!

Hyggelig leg i de mørke eftermiddagstimer

Close-up - kære julemand ønsker mig stadig et kamara

Den kommende uge menu

Det smukke julepynt

Ovnstegt kylling med spidskålssalat

D. 17 december - en uge tilbage til juleaften








4 kommentarer:

  1. Det lyder hårdt med den sygemeldte mand, men respekt at I stadig når at hygge så meget!
    Vil du dele påskriften på spidskålssalat med æble?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er tryk på - heldigvis er det snart juleferie og så er der lidt mere tid til det hele og alle de stramme hverdagsrutiner kan pakkes lidt væk!
      Spidskålssalat spiser vi rigtig meget her hjemme! Det er et dejligt alternativ til almindelig ieberg salat og knap så groft som hvidkål! Vores unger spiser det med stort velbehag! Til karryretter laver jeg det med æbletern, rosiner og nødder og lidt citronsaft! Når vi får ovnstegt kylling får vi fintsnittet spidskål med masser af fine ærter i - til sidst vender jeg det i mormordresding som er fløde med en sukker/eddike blanding i! Nogle kalder det også sur/sød flødedressing - det smager vildt godt! God fornøjelse og velbekomme!!

      Slet
  2. Det ligner en dejlig uge! Men hårdt med den sygemeldte mand!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også en dejlig uge - jeg når bare ikke alt det jeg gerne vil! Men nu er det heldigvis snart juleferie!!

      Slet

Tak fordi du tog dig tid til at lægge en kommentar - det betyder meget for mig og jeg læser med glæde hver og en! Tak!